Jump to content
You need to play a total of 10 battles to post in this section.
FG_IMONABOAT

The Russian DDs (pic heavy no spoilers because nope)

17 comments in this topic

Recommended Posts

Member
350 posts

Finally

 

213gowj.jpg

 

 

 

They do look attractive, and the different playstyle will add much needed variety to DDs.

Edited by FG_IMONABOAT

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,454
[VOR]
Super Tester
1,398 posts
14,964 battles

I mean how you get these shown in ur tech tree

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,454
[VOR]
Super Tester
1,398 posts
14,964 battles

 

If there is no adverse reaction from WG management I will reveal how.

 

can you actually play them :3 I wonder
  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,454
[VOR]
Super Tester
1,398 posts
14,964 battles

darn, atleast we can get a closer look on these nice ships

cheers:P

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beta Tester
682 posts
4,757 battles

From the way they promote it .. it feel like this gonna be op .... but after saw thier stat ....

hmmm this is just a super light cruiser .... the avg.torp range are almost not beyond the detection range

So if they gonna use Torp , it have to show themself first .... so If you play this line, you better use gun ... like low tier US DD

..  but different is ... USSR DD on high tier still got only 8 km torp with 9km detection .....
now i feel like This line not really interesting anymore :sceptic:

Edited by WindCruiser

Share this post


Link to post
Share on other sites
83
[FPA13]
Beta Tester
760 posts
7,354 battles

Oh my, them torps have a mighty short range - these are definitely gunboats alright, and the short range has given a new definition to the term "suicidal range"

Looks like USN DD captains have it good when it comes to torps lol, the middle ships

Share this post


Link to post
Share on other sites
19
[GRUMP]
Beta Tester
317 posts
953 battles

Not as OP as I would expect..... Would love to see future Soviet cruiser tech tree....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alpha Tester
44 posts
695 battles

Tier 7 is where I'm likely to stay on this line, good combo of everything and not too expensive to run.

Torps are always a secondary for me, I like good guns and apart from slow turret traverse the Gremy has proven to have good guns so hopefully these DD's are similar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beta Tester
773 posts
796 battles

how you get these DDs?

 

You have to give your body to Conan for a night of his pleasure.

 

And yeah, those torps ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

×