Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 10 battles to post in this section.
S0und_Theif

Wishing everyone a happy new year

14 comments in this topic

Recommended Posts

2,418
[-CAT-]
Member
4,566 posts
16,491 battles

Well happy 2020 ya'all.

Instead of the usual Auld Lang Syne, lets put other music you like, discovered, or recommend in recent years. Youtube, Vimeo, NicoNico, Daily Motion, Twitch(?)

Youtube "strangely" recommended these 2 to me today before the year ends. Kinda enjoy the tunes:

 

Enjoy.

You can put your recommendations in this posts. I listen to music while I play.

 

Happy New Year
明けましておめでとうございます
새해 복 많이 받으세요
新年快樂
chúc mừng năm mới
Maligayang bagong Taon
malipayong Bag-ong Tuig
Selamat Tahun Baru
สวัสดีปีใหม่
புத்தாண்டு வாழ்த்துக்கள்
с новым годом
з новым годам
з новим роком

Edited by S0und_Theif
Adding Language Pack
  • Cool 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3,636
Member
6,148 posts
10,625 battles

Happy Western New Year to you to.

We're gonna do this again on Lunar New Year I reckon?

 

Songs recommendation: New Year's Day - U2 (the lyric and background of the song can be a bit surprising though).

Alternatively, the very well-known and depressing 'Happy New Year' by ABBA.

  • Cool 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,418
[-CAT-]
Member
4,566 posts
16,491 battles
17 minutes ago, LawrenceXVIII said:

Nah . Not a good Happy New Year for me fam.

Sometime not everything goes according to plan.

We will trip our self down, but we stand up again and face the challenges ahead.

Cheer up, slow down a bit and look forward to a better tomorrow in life. 🙂

 

Selamat Tahun Baru

Edited by S0und_Theif

Share this post


Link to post
Share on other sites
868
[AN-DO]
Beta Tester
2,072 posts
7,460 battles
20 minutes ago, S0und_Theif said:

Sometime not everything goes according to plan.

We will trip our self down, but we stand up again and face the challenges ahead.

Cheer up, slow down a bit and look forward to a better tomorrow in life. 🙂

 

Selamat Tahun Baru

yeh thx, just wish it wasnt negative .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,418
[-CAT-]
Member
4,566 posts
16,491 battles
5 minutes ago, LawrenceXVIII said:

yeh thx, just wish it wasnt negative .

Don't worry about it. 🙂 Cheers 🍺

Share this post


Link to post
Share on other sites
868
[AN-DO]
Beta Tester
2,072 posts
7,460 battles
Just now, S0und_Theif said:

Don't worry about it. 🙂 Cheers 🍺

 

Cuz i didnt get anything for Christmas. Even them Free Boxes didnt give me one ships.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,076
[SMOKE]
Member
3,405 posts
20,012 battles
22 minutes ago, LawrenceXVIII said:

 

Cuz i didnt get anything for Christmas. Even them Free Boxes didnt give me one ships.

Well pity not cause you are not the only one ; did not get a single ship here but hey just chill off and Happy New Year to all .. Good Sailing ; and may fate and RNG smile on you for the rest of the year and years to come 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
868
[AN-DO]
Beta Tester
2,072 posts
7,460 battles
6 minutes ago, Mechfori said:

Well pity not cause you are not the only one ; did not get a single ship here but hey just chill off and Happy New Year to all .. Good Sailing ; and may fate and RNG smile on you for the rest of the year and years to come 🙂

I will make sure Smolensk must die.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3,636
Member
6,148 posts
10,625 battles

That moment when all time stamps in the forum became "so last year" :cap_old:

Edited by Paladinum

Share this post


Link to post
Share on other sites
974
[LBAS]
Member
5,566 posts
13,240 battles

I try so hard and got so far

In the end it's doesn't mean matter
Screenshot_2019-12-31-23-57-12.thumb.png.cf413aeb43fac4989a1c31b6134c9c69.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,418
[-CAT-]
Member
4,566 posts
16,491 battles

@LawrenceXVIII @Mechfori

Same boat as you guys are, but don't let it get in to you. Its WG russian roulette lootbox after all.

Besides its only entertainment like Navyfield. They come, they go. 🙂

Edited by S0und_Theif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×