Jump to content
You need to play a total of 10 battles to post in this section.
bokute2009

Some love in the battle lol

15 comments in this topic

Recommended Posts

2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles

I found some love before going in against raders, planes,... btw are those deep charges? submarines confirm? DD Fletcher 

love boat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
463
[LNA]
Member
1,924 posts
11,677 battles

Eh , depth charges was always there in the 1st place.

If im not wrong during the last major graphic update , minor things was added, including depth charge racks

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
127
[1-ATF]
Beta Tester
907 posts
4,415 battles

Technically ARP Iona is a submarine and is in game. We also have that submarine that couldn't be used in battle. So Subs confirmed

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles

lol but that cluster of AAs in a heart shape combine with the racks turn out like a person 

Share this post


Link to post
Share on other sites
127
[1-ATF]
Beta Tester
907 posts
4,415 battles
6 minutes ago, bokute2009 said:

lol but that cluster of AAs in a heart shape combine with the racks turn out like a person 

 

Looks kinda like a shy loli saying "Please lewd love me"

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Member
440 posts
3,666 battles
13 minutes ago, FishyPower said:

 

Looks kinda like a shy loli saying "Please lewd love me"

Please elaborate on how it looks like a shy loli

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles

Lmao that is some really high level of imagination but please police are around here keep it quiet ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Member
440 posts
3,666 battles
21 minutes ago, bokute2009 said:

Lmao that is some really high level of imagination but please police are around here keep it quiet ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Too late, son

aleA92Bj_700w_0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles

No i don't want to go to jail i must hide it i need the 100% real world legit map to hide it hmm the H2O  map is what i need 

Share this post


Link to post
Share on other sites
127
[1-ATF]
Beta Tester
907 posts
4,415 battles
13 hours ago, rouge42 said:

Please elaborate on how it looks like a shy loli


Mainly how the hands/arms come together and loli cause the head to arm length proportion

Edited by FishyPower

Share this post


Link to post
Share on other sites
30
[-GT-]
Member
170 posts
2,222 battles
5 hours ago, bokute2009 said:

No i don't want to go to jail i must hide it i need the 100% real world legit map to hide it hmm the H2O  map is what i need 

but we only have salty H2O in this game

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles
1 hour ago, ari_aji said:

but we only have salty H2O in this game

sorry i forgot that but anyway still need to hide that before the police come 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2
[BASE]
Member
69 posts
5,339 battles
13 minutes ago, Vorshlaghammer666 said:

FREEZE FBI !! You're under arrest for Child Pornography

no you see nothing i sunk it in sucide's path wait i mean warrior's path 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Member
293 posts
3,655 battles
16 hours ago, bokute2009 said:

no you see nothing i sunk it in sucide's path wait i mean warrior's path 

You Have the Right to remain Silent!

Resistance is futile!

Folk gang N!S5@ 12!! 12 12!!

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

×