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HuginnKR

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  1. Minimap icons issue in 0.7.4

    Dear commanders, Currently there is an error in the 0.7.4 update, which sometimes leads to a detected ship icon being displayed on the minimap instead of ship’s last known location. Therefore, you might think that there’s an invisible ship next to you. That is definitely not so and the visibility system works as described in the patch notes, the issue is with the minimap icon itself. We are dealing with it already and will put a fix out as soon as possible. We apologize for any inconvenience this might have caused.
  2. Design A Patch Event...

    This is a little bit delayed. The winner will be announced on 30th Mar. Sorry for inconvenience.
  3. Hello Captains! Please cast your vote for the best Hand drawn patch in our design a patch contest. Voting goes on from now until March 25, 2018 at 23:59 UTC+8. The contestants are: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  4. Hello Captains! Please cast your vote for the best Digital patch in our design a patch contest. Voting goes on from now until March 25, 2018 at 23:59 UTC+8. The contestants are: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  5. CV-get rid of them already.

    Hello Captains, Thank you for your opinion and we delivered your feedback to Dev team directly and here is message from our Dev team. Thank you @Philigula. Hey there! Aircraft carriers are currently not in the best of places, and we’re actively working to right their course. Their overbearing influence on the outcome, somewhat steep learning curve and skill discrepancy between seasoned and new players, as well as playstyle that can largely depend on a particular setup, are all factors that we want to change. The class should become more engaging and attractive to play after the coming rework and that should also directly influence its popularity. The task at hand is quite a gargantuan one, and we’re doing our best to roll it out sooner rather than later, so it is one of the top priorities of the year. However, we can’t yet share an exact timeframe. We ask you to be patient, and allow us some time to make things right.
  6. 지원해 주신 모든 분들께 감사의 말씀을 드립니다. 따로 쪽지를 보내드리도록 하겠습니다. 도움 주실 분들이 없을 경우 진행을 하지 못할 수도 있어 부득이하게 미정인 상황에서 모집을 하게되었습니다. 양해 부탁드립니다. 감사합니다.
  7. Commanders, Following your feedback about players experiencing FPS drops since the recent update we’ve been hard at work trying to isolate the issue and produce a fix. We now believe it is being caused by a bug in a system which is responsible for refreshing low-level UI objects. The bug manifests after a certain number of battles have been played in succession, with the number depending on the characteristics of the system the game is running on. We’re now testing a fix for this issue internally and have also deployed that fix on the 0.7.3 Public Test server. For those of you most affected and who would like to help verify the effectiveness of this fix, we are also releasing it in the form of a mod for the current production version of the game client (0.7.2.1). However, it requires that your client is free from any other modifications, as their presence can interfere with its operation and provide misleading data for us about the effectiveness of the fix. Here are the instructions on how to install it. Depending on test results from the 0.7.3 Public Test server and the feedback from players who chose to install the fix-mod we will make a decision on how to proceed further with this fix and when to deploy it to production servers should the test prove successful. We hope this test will be a success and that the fix produced will get rid of these recent FPS drops for affected users. We’re sorry for the inconvenience this has caused our players. Best, The World of Warships Team
  8. [3월 19일 14:00 업데이트] 모집이 마감되었습니다. 신청해주신 분들 모두 감사합니다. 함장님 안녕하세요. 아는 분들도 많으시겠지만 유럽 지역과 북미 지역에서는 커뮤니티에서 직접 개최하는 King of the Sea가 몇번에 걸처 개최되었습니다. 커뮤니티에서 직접 진행하는 대회이다 보니 많은 분들의 도움이 필요한데요. King of the Sea 운영진은 아시아 지역 개최를 위해 한국인 도우미를 찾고 있습니다. 아직 아시아 지역에서 개최하는 것이 100% 확정된 것은 아니지만 현재 가능성을 높게 보고 있으며 저희 월드 오브 워쉽 커뮤니티 팀에서도 지원을 할 예정입니다. King of the Sea 운영에 도움을 주실 분들께서는 경기 당일 운영을 도와주시게 되며 원하시는 경우 더 많은 공헌을 하실 수 도 있습니다. 기본적으로 영어로 의사소통을 하는 것이기 때문에 영문으로 의사소통을 할 수 있어야 하며 게임 내 혹은 공식 포럼에서 심각한 규정 위반을 한적이 있다면 선정되지 않을 수도 있습니다. 관심이 있으신 분께서는 아래 정보를 기재하여 저에게 쪽지를 보내주시면 운영진들과 연결을 해드리도록 하겠습니다. 영어 실력 : 상/중/하 Discord 태그 여러분들의 많은 신청 부탁드립니다. 감사합니다. Action Station!
  9. 말씀하신 부분은 상당 부분 시나리오 모드에서도 적용되는 것 같습니다. 예를 들자면 할로윈에 나온 "어둠 속의 한 줄기 빛" 같은 작전 말이죠. 더욱 다양한 작전을 건의해 보도록 하겠습니다. 그리고 저도 공방에서 게임합니다. 예전에 어떤 한국 유저분을 만나서 격침 당했는데.... "내가 운영자 죽였다!!!" 이러시면서 커뮤니티에 글을 올리신 분이 생각나네요. ㅠ.ㅠ [WG] 클랜이 직원 공식 클랜이니 보시면 아는척 해주세요. :)
  10. 많은 참여 감사합니다. 이벤트 기간이 종료되어 댓글을 잠금 처리합니다.
  11. Performance issue after 0.7.2

    Commanders, Some of you have reached us with reports of bad client performance, specifically stuttering and FPS drops, after the recent updates. We're currently working full steam to investigate this issue and come up with a solution as soon as possible. However, to be able to accurately assess the cause we need to gather data and narrow down the search. Those of you who are willing to help and who have experienced these issues after the release of 0.7.2 are kindly asked to contact their regional Customer Support and provide them with an exported current report from your dxdiag and WGCheck tools. We also advise them to update their video drivers after sending their reports, as that is known to have solved the issue in some (though not all) cases. Please accept our apologies for the inconvenience this is causing and hold tight while we work on fixing the issue. Best,
  12. 사양만으로 봐서는 충분히 구동되어야 하는데 이상하네요. 아쉽게도 이런 기술적인 문제는 단지 사양만을 보고 판단하기는 어려운 것 같습니다. Wargaming Game Center를 이용하신다면 [게임 설정] - [게임 복구]를 실행해 보신 후 정상작동 하지 않는다면 고객지원센터를 통해 문의를 부탁드립니다. 게임 실행 오류 해결 방법 : https://asia.wargaming.net/support/ko/products/wows/articles/171/ 감사합니다.
  13. 지난 개발팀과의 QnA에서 구축함의 숫자를 맞춰달라는 질문이 있었으며 서버 통계를 확인해 보았지만 구축함 숫자에 따른 승률에 큰 영향을 찾지 못하였으며 매치 메이킹에 조건을 추가하는 것은 대기 시간을 늘리는 결과를 가져올 수 있어 꼭 필요한 작업이라고 생각하지 않는다는 이야기가 있었습니다. 하지만 많은 분들께서 체감하는 것은 그렇지 못한 것 같네요. 다시 한 번 개발팀에게 의견을 확인해 보도록 하겠습니다. 감사합니다.
  14. 노답 ㅋㅋ

    우선 고객센터 답변이 늦어진 점 사과드립니다. 문의는 정상적으로 접수되어 답변 예정에 있습니다. 다만 스팀 결제의 경우 저희가 직접 처리할 수 없는 경우도 있으니 참고 부탁드립니다. 감사합니다.
  15. Dasha Contest

    Link is updated. Sorry for confusion.
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