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Work_ln_Progress

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  1. Work_ln_Progress

    OBT anniversary was 2/5,who's been here since then?

    I'm one of Alpha tester of this game but not SEA Server. Back then when this game was alpha test, There is separated Korean server. I was there...
  2. *이미지 클릭시 원본보기 가능합니다. 독일 8티어 전함 Brandenburg가 게임에 추가되었습니다. 자세한 사항은 아직 초기 단계이므로 추후 공개할 예정입니다.
  3. Work_ln_Progress

    US BB Line split is live!

    Here is animated image for ya *edit > Forum doesn't support webp format but, you can still click and see image
  4. Work_ln_Progress

    US BB Line split is live!

    T10 gonna have 18" 4x3
  5. Work_ln_Progress

    ST 0.9.7, NAVAL BASE UPDATE

    Please note that all information in the development blog is preliminary and subject to change during testing. Any showcased features may or may not end up on the main server. The final information will be published on our game's website. In 0.9.7 Naval base will get several updates. Treasury 4 new expansions are added for the Treasury, which will allow Clan leaders to regularly exchange oil for "More resources", "Lucky" and Supercontainers. Treasury levels Research Institute Research center which gives bonus to the amount of received XP is renamed to Naval institute and new building called Research Institute is added. It will increase the amount of Research points received. Research Institute levels Ships and vessels To visually show how active a clan is and to enrich the Naval base, its water area will get filled with ships and vessels depending on the clan's activity in battles. The more Random, Cooperative, and Ranked battles that are played by clan members in the previous month, the more vessels will be there. The number of ships depends on the number of Clan battles played in the last season.
  6. 0.9.7 업데이트와 함께 해군 기지도 새로운 업데이트를 거치게 됩니다. 클랜 금고를 4단계로 새롭게 증축이 가능하게 되며, 클랜 간부들은 기름을 "더 많은 자원", "행운 시험", 그리고 고급 보급화물과 교환할 수 있습니다. 획득 경험치에 보너스를 주는 연구학회가 해군 교육기관으로 이름이 변경되며, 새로운 연구 기관이 추가됩니다. 이 새로운 기관에서는 획득 연구점수에 보너스를 줍니다. 클랜이 얼마나 활동적인 클랜인지 시각적으로 보여주고, 해군기지 비쥬얼을 더욱 풍성하기 위해, 해군기지 앞바다에 클랜 전투 활동에 따른 함선들이 정박하게 됩니다. 이 전달 무작위 전투, 연습 전투, 랭크 전투를 많이하면 많이할수록 더 많은 함선이 표시됩니다.
  7. Please note that all information in the development blog is preliminary and subject to change during testing. Any showcased features may or may not end up on the main server. The final information will be published on our game's website. "German aircraft carriers. Part 2" German aircraft carriers will become available for research in the tech tree in Update 0.9.7. A collection consisting of 36 elements dedicated to the German navy is also added. The reward for completing the collection is the ability to mount two flags and alternative camouflage patterns on German ships. The first element of the collection may be obtained from a "German Navy" container, and subsequent elements may be collected from either these same containers or from daily containers—as long as the relevant "collect" button is enabled in the collection screen. Changing keys for consumables An option to set the order of consumables for each ship will be added in 0.9.7. In order to do so, on the Consumables section of the Equipment tab, a new switch should be set to 'un-fix' consumables from their slots. After doing this, available consumables may be freely bound to any one of the standard consumable activation buttons. The order of consumables is saved on the server, so it is not needed to set it again if you're playing from different computers. Ranked sprint Ranked Sprint 13 will be held between August 21-31 in a "3 vs 3" format on Tier IX ships. New content Two new battle signals are added: X-Ray Papa Unaone, which increases Smoke Generator action time by 15%. Sierra Bravo, which increases Hydracoustic search action time by 10% and lowers Defensive AA Fire reload time by 10%. They will be available in the Armory for credits, coal, and research points. Later they will be added to the "More signals" daily container. Two types of new "Kriegsmarine" containers are added. Permanent camouflages "Iron cross" for Tier VI aricraft carrier Erich Loewenhardt and Tier IX battleships Pommern are added. Permanent camouflage "Hot tropics" for Atlanta is added Expendable camouflage "Summer" is added. 9 patches with symbols of countries are added.
  8. "독일 항공모함 파트 2" 독일 항공모함이 0.9.7 버전 업데이트와 함께 완전히 연구가 가능하게 됩니다. 독일 해군과 관련된 36개의 수집품을 포함한 컬렉션이 추가됩니다. 컬렉션의 완성 보상은 독일 함선들의 2번째 위장색상과 두개의 깃발 게양입니다. 처음 수집품은 "독일 해군" 보급화물에서 얻을 수 있으며, 이후엔 역시 같은 독일 해군 보급화물이나 일일 보급화물에서 획득할 수 있습니다. 소모품 키 변경 0.9.7 버전 업데이트와 함께 각 함선별로 소모품 순서를 변경할 수 있게됩니다. 장비탭의 소모품탭에 간 뒤, "고정 해제" 버튼을 클릭 한 뒤 자유롭게 설정할 수 있습니다. 소모품 세팅은 서버에 저장되므로 다른 컴퓨터에서 또 순서를 변경할 필요는 없습니다. 랭크 스프린트 13번째 랭크 스프린트가 8월 21일 ~ 31일 3v3, 9티어 포맷으로 진행됩니다. 새로운 컨텐츠 새로운 전투 깃발이 추가됩니다. - 엑스레이 파파 우나원 : 연막 생성기 지속시간 15% 증가 - 시에라 브라보 : 소나의 지속시간을 10% 증가, 대공방어사격 소모품 재사용 대기시간 10% 감소 이 깃발들은 무기고에서 크레딧, 석탄, 그리고 연구점수로 획득할 수 있으며, 이후 "더 많은 깃발" 일일 보급화물에서도 획득할 수 있습니다. 2가지의 "크릭스마리네" 보급화물이 추가됩니다. 6티어 항공모함 Erich Loewenhardt, 9티어 전함 Pommern에게 "철십자" 위장이 추가되었습니다. 영구위장 "Hot Tropics"이 애틀란타에게 추가되었습니다. 소모품 위장인 "Summer"가 추가되었습니다. 9개의 패치가 추가되었습니다.
  9. 곧 피탐지 범위에 대한 내부 테스트가 시행될 예정입니다. - 대공포가 마지막으로 발사된 뒤 20초동안은 함선의 대공 피탐지범위가 이제 대공포의 최대 사거리와 똑같아집니다. - 모든 구축함의 대공 피탐지범위가 절반으로 감소하였습니다. 이 변경은 적 함재기 편대가 함선의 대공포 사거리 내에 있을때만 영향을 끼칠것입니다. 대공 피탐지범위가 대공포 사거리보다 넓거나, 똑같다면 영향을 끼치지 않습니다. 이 시스템으로 구축함들이 대공포를 끄고 다닐때 이제 1.5 ~ 2km 사이에서만 탐지되므로 편대가 제대로 공격할 수 있는 시간이 줄어들어 더욱 은밀성이 높아질것입니다. 동시에 대공포를 켜놓고 다니는 함선들에게는 여전히 공격 기회는 똑같을것입니다.
  10. Work_ln_Progress

    ST, DETECTABILITY WITH AA FIRING

    https://blog.worldofwarships.com/blog/41 Please note that all information in the development blog is preliminary and subject to change during testing. Any showcased features may or may not end up on the main server. The final information will be published on our game's website. Soon there will be a closed test for changes to the detectability settings: A ship’s detectability range by air is now equal to the maximum firing range of her AA guns for a period of 20 seconds after her AA guns cease firing; The detectability range by air of all destroyers is halved. This change affects detectability only in situations where enemy aircraft are within the range of a ship's AA defenses. It won't affect ships that have a detectability by air higher or equal to their AA range. This system will allow a significant increase in stealthiness for destroyers that turn their AA off: the ship will only be visible from a 1.5 - 2 km range and planes will have little time to set up a good attack run. At the same time, opportunities for attacks against ships that keep their AA on will remain the same.
  11. Work_ln_Progress

    My best moment of WOWS in my Entire WOWS Career

    Wow All dead but Win? This is new way of how to win the match!
  12. Work_ln_Progress

    [0.9.5.1] Change Ship name into Real Project name

    [0.9.5.1] Updated to Latest Version.
  13. Work_ln_Progress

    [0.9.5.1] Bring Old Premium Consumable Icon

    [0.9.5.1] Updated to Latest Version.
  14. ^ I Remember It was maybe 3 years ago? ^ Pre-launched 1 set of torpedo to Ryujo before sink ^ 2 of 3 torpedoes were hit Ryujo and last torpedo hit destroyer which was near the Ryujo ^I got 7 achievements at once. High Caliber, 2 of It's Just A Flesh Wound!, Devastating strike, Kraken Unleashed, Arsonist, Double Strike What is you guys Best moment of WOWS?
  15. 4티어 Rhein, 6티어 Weser, 8티어 August Von Parseval, 10티어 Manfred Von Richthofen - 부함포 명중률이 이제 메사추세츠와 비슷해집니다. 4티어 Rhein, 6티어 Weser, 8티어 August Von Parseval, 10티어 Manfred Von Richthofen, 6티어 Erich Loewenhardt 의 공격기 - 공격 고도가 높아집니다. - 조준원 정렬 속도가 빨라집니다 - 공격 대기시간이 줄어듭니다. - 4티어 5초 -> 4초 - 6티어 6초 -> 3초 - 8티어 4초 -> 2.5초 - 10티어 4초 -> 2.5초 - 로켓의 도탄각이 60'에서 70'로 변경됩니다. - 로켓 피해량이 증가하였습니다. - Rhein, Weser - 1,600 -> 1700 - August von Parseval, Erich Loewenhardt - 2,150 -> 2,350 - Manfred von Richthofen - 2,800 - 3,100 독일 9티어 전함 Pommern - 시그마값이 1.8에서 1.6으로 감소 - 장전시간이 32초에서 33초로 증가 소련 10티어 전함 Slava - 주함포 장전시간이 32초에서 33.5초로 증가 - 철갑탄 스탯 변경 - 최대 피해량이 13,450에서 12,100으로 감소 - 탄도와 관통력은 유지 미국 10티어 항공모함 F.D.R - 공격기의 스탯 변경 - 공격 고도가 높아집니다. - 로켓의 비행시간이 늘어납니다. - 공격 시간이 7초에서 5초로 감소합니다. - 공격기간의 로켓 발사 간격이 줄어들어 이제 모든 로켓을 거의 동시에 발사합니다. - 조준원이 이제 수평으로 변경되었습니다. 루즈벨트의 공격기의 원래 컨셉이었던 수직 타원형의 조준원과 순차적 미사일 발사는 대부분의 목표물에 효과적이지 않았습니다. 따라서 플레이어의 편의를 위해 공격 메커니즘과 조준원을 변경시켰지만, 목표물에 대한 로켓의 체공시간이 증가하였고, 로켓의 착탄지점과 실제 편대의 거리가 상당하여 루즈벨트의 공격기는 구축함을 상대로 효과적으로 대처할순 없게 되었습니다.
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