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EternalParty

Modder
  • Content Сount

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    14387
  • Clan

    [JC]

Community Reputation

46 Good

About EternalParty

  • Rank
    Lieutenant (junior grade)
  • Birthday December 9
  • Insignia

Recent Profile Visitors

2,456 profile views
  1. EternalParty

    [ALL] Visible Angle of Impact Enemy

    I have requested an update from Aslain. However, it may take some time to work on it as he is currently busy right after the game update. If you can't wait, you can install from the link above and it will work as previewed. Aslan updated. It has been confirmed to work. (7/17/2022)
  2. EternalParty

    [ALL] HidingTimer

    Due to the current specifications of the mod, changing the display position is difficult because it requires compiling an "xml" file and generating a "swf" file. Therefore, we have created a mod that sets the requested position, so please use this mod. The installation procedure is the same. https://drive.google.com/file/d/1QligZtdOb3bQ9d4zLh6caDFbr0utnpk0/view?usp=sharing We would like to make it easy to set up an arbitrary change in display position in a future improvement. Until then, please use the mod at this URL. Thank you for using my mod.
  3. EternalParty

    [ALL] Visible Angle of Impact Enemy

    Updated: Slightly changed the display of "Ship's Name." Changed the display of "victim name" to "Target IGN". The display has been made a little easier to read by adding spaces before and after the colon.
  4. Description This mod improves the "battle timer" in the game by moving the position to the middle to make it easier to see, and allowing the user to choose the font size and color. Preview Regardless of the font size or color selected, the timer will change color to "red" when the remaining time is less than one minute. Note If you want to change to a different font or color, delete the mod you used before and install it again. How to Install Please select your favorite specifications from the links below and download a zip file. fontSize : 17 Color : Blue fontSize : 17 Color : Orange fontSize : 17 Color : White fontSize : 17 Color : Yellow fontSize : 23 Color : Blue fontSize : 23 Color : Orange fontSize : 23 Color : White fontSize : 23 Color : Yellow fontSize : 26 Color : Blue fontSize : 26 Color : Orange fontSize : 26 Color : White fontSize : 26 Color : Yellow Unzip the file and you will get "gui" folder. Put it in (wows_folder)/bin/(latest_version)/res_mods so that the path will look like .../res_mods/gui/... Done!
  5. EternalParty

    [ALL] HidingTimer

    Description This is a mod that measures the time (in seconds) that an enemy is hiding. Preview Note In the current version, due to my lack of skill, it is not possible to move the text position by drag and drop, so the display may be covered by other mods. How to Install download a zip:https://drive.google.com/file/d/1AdEOS7xLCfwJQJWfJXvAdeAZOu-xBDN4/view?usp=sharing Unzip it and you will see "PnFMods" and "PnFModsLoader.py". Place them under (wows_folder)/bin/(latest_version)/res_mods so that the path will look like ...res_mods/PnFMods/HidingTimer Done!
  6. Description This mod visualizes the victim's name, ship's name, angle of impact, and damage for the last one shell that hit. Preview Note If you wish, you can change the conditions under which they are displayed. Open the VisibleAngleOfImpact_Enemy folder. Using notepad look for "Main.py" Create a backup just in case. Change the location shown in the image to your liking (default is 1 (only Citadel)). How to Install download a zip:https://drive.google.com/file/d/1PM4LdHXUlGIGepuYbZg5InsM5zjF4aJr/view?usp=sharing Unzip it and you will see "PnFMods" and "PnFModsLoader.py". Place them under (wows_folder)/bin/(latest_version)/res_mods so that the path will look like ...res_mods/PnFMods/VisibleAngleOfImpact_Enemy Done
  7. 試合中にCAPを踏み合う場面が多々あるかと思います。 ですが、踏み合っている間は占領が進まないため駆逐艦などでリスクを伴って踏み合いをしていても戦果には反映されません。 試合に勝つためにはCAPを取るだけではなく踏み合うこともとても重要である場合があります(CAPの中に島がある場合は特に)。踏み合うことができれば占領ポイントが進まないため、「CAPを踏み合う」という動きだけでもは勝ちに対する影響は大きいかと思います。 なので、CAPの踏み合いが起こった場合でも何かしらの戦果があるべきだと私は思います。
  8. 私も何かしらの変更が必要だと思います。 4ptスキルの欄には基本的に試合では無くてはならない重要なスキルが並んでいるかと思います。 例えば、基本的には空母ならば「照準安定化」、水上艦ならば「隠蔽処理専門家」を必ず取るかと思います。(※残りのスキルは船によりますが) ですが、「大規模対空砲火」は例の様なスキルと同レベルの重要性は無いかと思います。 そして、私はこのスキルの現仕様だと試合への影響が非常に小さく、たとえ1ptであっても採用率は低いままなのではないのかと思います。 なので、スキルの仕様等を根本から改善する必要があると思います。
  9. 賛同します。 駆逐艦が敵艦艇をスポットするという行動はとても重要です。ただ、駆逐艦がスポットするということは主砲を打つのと同じくらいのリスクが伴っていると、私は思います。 もう少しスポットの重要性を広め、駆逐艦の収支等を改善する必要があると思います。
  10. プレミアム艦艇などのツリー艦艇ではない艦艇もトレーニングモードにBOTで出せるようになってほしいです。 数字などのデータだけではわからないこと等があると思うので、もっとトレーニングモードが使いやすくなればいいなと思います。
  11. ベテラン部門で欲しい褒賞:イリアン ビギナー部門で欲しい褒賞:ウェストヴァージニア
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